onsdag 25 juni 2008

Bergochdalbanan fortsätter.

Puh! Snart är tredje arbetsveckan över och det har väl inte precis lugnat sig, känslorna går fortfarande upp och ner och paniken kommer och går. Känns inte roligt att de flesta kommer att gå på semester om 2 veckor, hur i hela friden ska det gå??? Jag tycker fortfarande att det är alldeles för mycket jag inte kan! Gaaah!!! Men jag ska inte kasta in handduken än, det är ju två veckor till att lära sig på (måste tänka positivt)...Men...ja.

Nu har jag lugnat ner mig med presenterna till systers bäbis, eller ja, det beror på hur man ser det. Tolv paket blev det iallafall Helgen kan inte komma fort nog! Hade tänkt hinna göra en present till kära syster också, för att hon varit så duktig och gjort det så himla bra med alltihopa. Har förstått att en förlossning är väl det värsta "arbetspass" man kan vara med om. Hinner jag inte till helgen så får hon sin present senare. Tänkte i allafall göra något fint kort till lillbäbis ikväll, för imorgon kväll måste jag hinna packa och lite annat plus att jag inte är hemma förrän vid 19.15-tiden, och det kommer inte finnas så många minuter till övers. Lägger in en rofylld bild på en ros från examensfesten, kanske den kan skänka lite avslappning?

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com