måndag 9 juni 2008

Första arbetsdagen och Ding Dong.

Tröttare än tröttast! Kära någon vad trött man kan vara, men så är första arbetsdagen avklarad också. Jag blev så väl mottagen idag och kan knappt ge mig till tåls innan jag får kasta mig in i jobbet på allvar. Men det är så mycket som är nytt och saker att sätta sig in i och utbildningskurs som ska avklaras först, så jag får öva på tålamod så länge. Det känns så roligt att äntligen få börja jobba! Det verkar vara ett riktigt härligt gäng som jobbar där, och jag tror att jag kommer passa in bra.

När jag kom hem så låg en trevlig avi innanför dörren, jag var nästan så trött så att jag trodde att jag inte skulle orka gå och hämta brevet. Bara nästan. Eftersom jag visste att det skulle innehålla vackra halvädelstenar så tvingade jag iväg mig. Det var värt mödan, för ojojoj vad fina de är! Får dock vänta med att göra något av dem för DET är jag alldeles för trött för nu. Avsändaren hade ett helt underbart namn; Ding Dong!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com