lördag 14 juni 2008

Helg och pysselsugen!


Så var första arbetsveckan avklarad! Den kan sumeras: spännande, rolig, panikartad. Det kommer nog ta ett tag innan de panikaktiga känslorna lägger sig. I takt med att jag börjar behärska saker själv så lugnar det nog ner sig.

Ja, helgen blir inte någon jätteledig helg precis. Jag måste jobba med kompletteringar till uppsatsen, läsa på lathundar m.m. till jobbet och göra ärenden. Någonstans vill jag också klämma in lite pyssel, är jättesugen på att göra saker med halvädelstenarna jag köpte. Något ska jag väl i allafall lyckas klämma in!

Blev full i skratt åt mig själv igår kväll. När klockan var ca 22.30 höll jag på att somna i soffan, men på ren tjurighet var jag uppe till strax innan 23 bara för att jag kände inte för att gå och lägga mig i samma tid som en vanlig vardagskväll. Klev upp strax efter 08 i morse. Kändes riktigt bra! På måndag får jag mitt alldeles egna kontor, så jag ska införskaffa någon krukväxt att ta med idag eller imorgon.

Måste bara lägga in en bild också på denna fantastiska kanna. Jag har gått och suktat efter den länge, och när mina svärföräldrar kom upp så fick jag den i present! Helt underbart! Härligt med den sommriga buketten däri också.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com