söndag 22 juni 2008

Presentmoster eller presentmonster?

Handlade presenter till systers lilla tös idag! Det var så himla roligt och väldigt svårt att välja mellan alla helt underbara bäbiskläder och söta leksaker m.m. Jag känner att det bor ett litet shoppingmonster i mig vad det gäller bäbisgrejer - de är så roliga att köpa och ännu roligare blir det när de är till min systers bäbis! Så det blev ett litet berg av presenter efter att jag suttit en bra stund med papper, tejp och snören. Det kommer att bli några paket till, men de dröjer några dagar eftersom de kommer per post. Hoppas att de hinner komma innan helgen, för då ska vi ju åka upp! Skulle även vilja få tag i en fin mobil (för upphängning ovanför spjälsängen) som inte kostar en halv förmögenhet. Jag ska kika efter en imorgon efter jobbet!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com