söndag 15 juni 2008

En krona!

Igår träffade jag Janet och bara så där utan anledning så hade hon med sig en alldeles underbar present! En krona från Syster Lycklig som jag spanat på rätt länge. Så gulligt och omtänksamt av min goa vän! Hade tänkt fota idag till hemsidan och fick en riktigt bra idé med kronan, får se om det blir lika bra som jag tänkt mig...Jag tror faktiskt att det kan bli det. Lägger in en bild på den lilla skönheten så länge.

Lite pyssel blev det igår, gjorde ett par örhängen i svart facetterad onyx. Riktigt snygga om jag får säga så själv. Ska fota dem och lägga in på hemsidan. Innan det blir något pyssel måste jag röja lite här hemma, älskling kommer hem i natt! Har längtat massor efter honom, så det ska bli helt underbart att få hem honom! Måste bara först få kontroll på kaoset i lägenheten som jag skapat, innan jag gör något annat.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com