lördag 21 juni 2008

Rosor är ändå alltid rosor & jag är moster!

Igår var det examensfest för vännerna, det blev supertrevligt. Men framför allt spännande eftersom jag fått reda på att min kära systeryster åkt in till BB! Dagen kändes som en lång hejarklacksession då min systers fästman skickade regelbundna uppdateringar per sms och hur händelseförloppet gick under dagen och kvällen. Festen var jättetrevlig och det var så roligt att umgås med vännerna, men kvällens höjdpunkt var när mms med bilden på den lilla tösen kom 23.30! Hon såg helt underbar ut, inte alls skrynklig och röd som jag trodde. Hon såg så fin ut så och jättelik min syster. Jag känner starkt på mig att jag kommer bli en riktig presentmoster! Har länge tyckt att det är så himla kul att köpa barnkläder, och det lär inte bli tråkigare nu när jag har blivit moster till en sådan goding. Till min stora frustration så var alla affärer som säljer barnkläder och dylikt stängda när jag hade tänkt att handla idag. Men imorgon ska jag göra ett nytt försök! Vi ska åka upp och hälsa på nästa helg, så jag vill hinna köpa presenter innan dess. Har redan byggt upp ett minilager, men ska absolut köpa fler saker. Så roligt!

Det var extra roligt att min riktigt supergoa vän Anna också var med på festen, det var så länge sedan vi sågs. Hon sov över och vi har pratat massor, så som bara tjejer kan och riktigt nära vänner. Det var riktigt riktigt roligt! Får se till att det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

Dukningen på festen dekorerades med dessa underbara rosor, fantastiska underbara rosor.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com