onsdag 9 juni 2010

Klädsuuug!


Ååh vad jag gillade filmen! Förväntningarna var inte så höga i och med att den fått så dåligt betyg, så jag blev glatt överraskad. Vet ju i och för sig att jag sällan tycker som filmkritikerna, så det var väl ingen överraskning. "Sex and the City 2" får en 4 av 5 möjliga av mig! Inte heller helt oväntat så blev jag som förutspått grymt sugen på att shoppa kläder. Kan man bli annat när man ser en film som handlar så mycket om kläder??? Har knappt köpt några kläder de senaste två åren, så det är inte konstigt att garderoben känns trist och utsliten.

Förklädet jag beställt hade kommit så nu hänger det i vårt kök och ser så fint ut! Det ironiska i det hela är att jag tycker att det är så himla fint så jag knappt vill använda det, kan ju bli fläckar på det. Ha ha ha! Lite typiskt mig faktiskt...

Om drygt 3 veckor är min föräldraledighet slut och älsklings tar över. Kan man känna sig mer deppig än vad jag gör över att inte få vara föräldraledig? Känns så hemskt att inte få vara hemma med lilla e och istället vara borta hela dagarna och jobba - bläää! Det känns väldigt dubbelt, för jag är jätteglad över att älskling vill ha sina föräldradagar och vara hemma med lillan. Tror verkligen att det är bra för deras relation! Samtidigt så vill ju jag vara hemma!!! Jag hoppas innerligt att det inte kommer kännas lika hemskt när jag väl kommit igång med jobbandet...suck...

Paketen på bilden gav vi till en av lilla e:s kusiner för några månader sedan då hon fyllde år, kände mig riktigt nöjd med inslagningen. I bästa Tilda-stil så klart!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com