fredag 4 juni 2010

Färdigslipat!


Äntligen är skrivbordet färdigslipat och färdigspacklat! Så nu är det grundmålning och målning kvar - jiiihooo! Sedan är det klart. Tycker att det som är kvar är det roligaste, det ska bli en fröjd att se mitt älsklingsskrivbord när det är färdigt. Ska bli skönt att städa pysselrummet ordentligt efter all slipning, för just nu är det mesta täckt av ett fint lager med grönaktigt slipdamm. Hela jag har stundvis varit lite gröntonad (Hulken?) när jag gått på med slipningen som mest. Hoppas att det blir så fint som jag tänkt mig!

Fick dessa plåtburkar från Panduro Hobbys Tilda-serie av älskling, när jag fyllde år. Me looooooveee!!! Har längtat efter dem länge länge, så jag är så glad att äntligen ha dem!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com