lördag 12 juni 2010

Finally bikini!



Idag hittade jag äääääntligen en bikini som jag tyckte funkade bra på min post gravidumkropp. Har ju varit och prövat ett antal och bara blivit missnöjd och deppig tidigare, men idag hittade jag en på Cubus som jag tyckte var söt. Jag har kommit till insikt om att det finns inte en enda bikini som kan få mig att känna mig 100% nöjd denna sommaren, eftersom magen inte är riktigt tillbaka efter graviditeten. Men denna som jag hittade idag kändes iallafall ok. I affären fanns den bara i brunt, men såg nyss på hemsidan att den även ska finnas i rosa... Ja, ja, jag gillar ju brunt med så jag nöjer mig! Hade allra helst velat att bikinitrosan skulle ha varit av hipstermodell, eftersom jag tycker att den modellen är snyggast och passar mig bäst, men det fanns inte. Ska nog köpa ett par enfärgade bikinitrosor i hipstermodell, så kan jag varva lite. Blev så himla glad och nöjd över överdelen på bikinin, den passade jättebra! Jag har ju upptäckt på de modeller jag testat tidigare att den trekantsformade utan bygel inte fungerar längra. Brösten har ju liksom en annan "konsistens" nu för tiden, så det sitter iiiinte snyggt. Hädanefter blir det bh-modellen. Det gör inte så mycket, men känns lite trist ändå eftersom jag sett så många jättesnygga i trekantsmodellen. Men huvudsaken är att jag nu hittat en som jag är relativt nöjd med! (bilderna kommer från www.cubus.se

Gjorde ett superfynd på en loppis här i närheten för några dagar sedan! Så fort jag fotat fyndet ska jag lägga ut bildbevis. Kommer att passa sååå bra in i lilla e:s framtida lekrum!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com