måndag 27 september 2010

Gifta i 7 år!




Idag firar jag och älskling vår 7-åriga bröllopsdag! Kan bara konstatera (återigen) hur otroligt lyckligt lottad jag är som hittade en man för 10 år sedan, och gifte mig med för 7 år sedan och som jag älskar massvis fortfarande!!! Lyckliga jaaaaag! Tiden går verkligen fort. Vi firade genom att gå ut och äta medan lilla e blev väl omhändertagen av kära B och hennes make. Vi hade det mysigt och maten var verkligen suuuupergod! Oväntat faktiskt, för vi gick inte till någon finare restaurang utan en ganska mysigt murrig en. Grillspett med god halvstark marinad, pommes, grillade grönsaker, tzasiski och ett underbart vitlöksbröd. Mumma! När jag kom hem från jobbet stod en stor underbar bukett på bordet med blommor i höstiga färger - jag älskar snittblommor! Älskling hade också skrivit så söta saker i ett gulligt kort...mmmm! Åh vad jag älskar honom <3

Senaste pysslet som knåpades ihop så sent som igår blev dessa örhängen. Känner mig riktigt nöjd med dem. Det som inte syns på bilden är att örhängen med lila faceterade glasdroppar är ganska stora. Kunde inte motstå dessa pärlor när jag såg dem. Blev extra glad också när jag såg att hålet gick lodrätt genom pärlan. Förstår inte varför de flesta droppformade pärlor har hålet vågrätt genom toppen, det är helt värdelöst. Som jag skrev i det förra inlägget så blev jag sugen på att sticka efter Syfestivalen i Borås. Funderar på de underbara sockorna, men skulle också vilja göra den tillhörande mössan och pulsvärmarna (bilden lånad från drops.se). Måtte det gå bra denna gången!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com