torsdag 9 september 2010

Nya skor!


Idag på vägen hem från doktorn hämtade jag upp ett paket som legat och väntat på mig ett tag. Det var dessa underbara små skor till lilla e som jag köpte på Tradera. Märket är Kavat och jag betalade nog knappt halva priset jämfört med vad de kostar i affär. Det syns knappt att de varit använda tidigare.

Kändes lite deppigt efter läkarbesöket idag. Läkaren sa att jag nog får räkna med att magen är paj ett tag framöver och att det tar tid för den att läka och bli av med bakterien. Suck. Jag blev sjukskriven t.o.m. 22 september. Jahopp. Jag hoppas VERKLIGEN att jag är bra tills dess. Helst innan dess så jag kan gå tillbaka till jobbet innan den 22:a. Men det är bara att vänta och se. Har fått en remiss till någon klinik som jag glömt namnet på, får vänta på att bli kallad. Men jag hoppas jag slipper och att magen är bra innan det blir aktuellt. Är absolut inte sugen på att få en endoskopi eller liknade. Uräckligt!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com