fredag 10 september 2010

Snö, frost eller bröllop?


Gjorde dessa för några dagar sedan. Jag gillar verkligen kombinationen vitt och silver! De färgerna "gifter" sig så bra, som Ernst skulle sagt, ha ha. Örhängena får mig att tänka på snö, frost och bröllop så det skulle säkert passa bra till ett vinterbröllop helt enkelt!

Apropå bröllop, vi fick en helt underbart vacker bröllopsinbjudan av en av mina bästa vänner för någon dag sedan. Kuvertet var midnattsblått, inbjudan var vit med stämplade och embossade snöflingor som glittrade lite och små dekorationspärlor som gnistrade här och var. Så vackert! Kändes extra kul att jag kände igen stämplarna, min goa vän A fick låna dem när hon och fästmannen var här och hälsade på i augusti. Det är bra att vara en riktig pysselhamster, då kommer ju mitt pyssel till glädje för mer än mig, ha ha ha!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com