söndag 26 september 2010

Syfestivalen i Borås - härligt!






Igår var jag och min kära vän B iväg till Borås på Syfestivalen. Heeeelt underbart kul!!! Som vanligt hittar jag hur mycket som helst som jag vill ha och blir inspirerad till tusen. Just nu är jag rätt sugen på att sticka. Det enda problemet är att jag inte är så bra på det och förra årets misslyckade projekt ligger fortfarande ofärdigt. Repade ju upp ca 15ggr eftersom det bara blev fel hela tiden. Men jag vill! Igår kväll tittade min kära svärmor och svärfar in, hon sa att hon gärna skulle ha stickskola med mig och B om vi ville. Jaaaaa!!! Hoppas på att kunna få till dessa otroligt vackra tjocksockar som jag trånar efter till slut! Kanske kanske.
Gjorde såklart en hel del fynd på mässan, visar några smakråd på bilderna ovan. De små muffinberlockerna är så otroligt söta och små. Inte högre än max 1 cm. Vet inte vad jag ska göra med dem än...funderar på att antingen använda dem i scrapbooking eller göra något till lilla e. Hon kan förstås inte få det nu eftersom hon fortfarande är i "stoppa-allt-i-munnen-åldern", men senare så.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com