lördag 18 september 2010

Torkade rosor i en krans


För några år sedan såg jag när dessa små kransar började dyka upp lite här och var på inredningsaffärer. Pysselnörd som jag är så tänkte jag att dessa kunde inte vara svåra att pyssla ihop, och vips hade jag gjort en. De små söta och ljuvliga rosenknopparna är så vackra och skapar så mysig stämning omkring sig...

För bara några minuter sedan sålde jag vår gamla Bosch hushållsassistent! Jippie! Älskling hade sagt att jag fick använda pengarna till någon av mässorna jag ska åka på om jag ville. Min älskling är så söt! Nästan lite sorgligt med hushållsassistenten. Inte att ha sålt den, för det var verkligen på tiden, utan att vi använt denna fina maskin ca 3 gånger bara. Tur att vi inte betalat något för den. Den stod bara och samlade damm helt i onödan. För den fungerar hur bra som helst, det var bara vi som tyckt att den varit lite för omständig så det har inte blivit att vi använde den. Ännu mer sedan vi skaffade Kitschen Aiden, finns nog ingen hushållsmaskin som kan konkurrera med den. Den är verkligen helt fantastisk, och det säger jag som inte gillar att laga mat eller baka. Så den rekommenderas varmt! Det är inte för inte som man ser den i varenda program som handlar om matlagning.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com