torsdag 16 september 2010

(S)crap vad svårt det är ibland!





Har inte hållit på så länge med scrapbooking men tycker att det är riktigt kul. Då och då stöter man på sådana som är frukantansvärt duktiga och väldigt inspirerande. Bloggen I ett litet hus är ett väldigt bra exempel på detta. Hon som har den är så otroligt duktig på att scrappa! Men när jag själv väl sätter igång kör jag ofta fast i att välja papper som jag tycker är snygga att kombinera. Frustrerande! Så därför tar det ofta tid innan jag kan göra färdigt mina scrapalster. Fick färdigt ett för någon dag sedan och är ganska nöjd med det. Det var faktiskt det första jag har scrappat för lilla e! Tuttuttuuuut! Premiär! Men nu när jag sitter med nästa projekt så får jag liksom inte till det. Finns det något hemligt magiskt knep tro? Ser grymt mycket fram emot att bli inspirerad på scrapbookingmässan i slutet av oktober som ska äga rum här i stan - jiippieeee!!! Längtar. Då kan jag iallafall köpa mer material...eeeh, inte för att jag lider någon brist på den fronten, men jag vill ju ALLTID ha mer! Ha ha.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com