tisdag 21 september 2010

Gamla kort.






Satt och kikade i mappen med bilder igår. Då jag egentligen letade efter något annat råkade jag snubbla på bilder på kort och lite annat som jag gjorde för mer än ett år tillbaka! Var faktiskt riktigt kul att hitta dem. Hade glömt de flesta av dem. Jag vet att jag vid tidigare tillfälle letat efter bilderna men inte hittat dem, men igår så kom de fram.

Imorgon är min sista sjukskrivningsdag (förhoppningsvis). Känner mig lite nervös för hur det ska gå att jobba på torsdag och i fortsättningen, men jag hoppas på det bästa. Jag vill ju gärna försöka iallafall. Får ta det som det kommer. Magen är ju minst sagt opålitlig - hu!

Åååååååååh vad jag längtar till på lördag!!! Ska bli så underbart fantastiskt kul att åka till Syfestivalen i Borås, jiiihoooo!!! Jag hoppas hoppas hoppas att inte min mage har ett spel den dagen för jag vill så otroligt gärna dit! Kanske följer en av mina goda vänner med, kära B. Det skulle vara roligt. Dels för att det är kul att åka på sådana här saker tillsammans med en eller flera vänner men också för att jag slipper vara nervös för att köra dit själv. Är ingen fan av att köra bil till ett ställe jag inte vet att jag lätt hittar till. Ibland är det en last att ha kasst lokalsinne, höhö! Men hur som helst, vare sig jag åker själv eller med B så kommer det säkert gå bra. Det värsta som kan hända är väl att jag kör fel och får stanna och fråga någon om vägen, och det är faktiskt inte så farligt.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com