fredag 5 september 2008

Nu kommer bilden.

Hade problem med att få in bilden sist, så den får komma nu istället!

Så skönt att det är helg igen! Veckan har bitvis varit något seg ibland på jobbet (hör och häpna!), har lyckats sysselsätta mig ändå de stunder det inte funnits så mycket men att sitta och läsa om lagar är bara roligt i viss mängd. Men jag har iallafall fått två nya arbetsuppgifter som kommer innebära en hel del mer jobb och ytterligare ansvar än förut. Arbetsuppgifter som troligtvis borgar för att jag kommer mer stor sannolikhet få förlängt vik, vilket känns väldigt roligt! En lättnad i så fall på många sätt. Har inte det minsta lust att ge mig ut för att leta reda på något nytt ställe och sedan arbeta in sig där. Jag har så många kollegor som jag trivs himla bra med nu så jag håller tummarna för att det ska lösa sig med vikförlängningen.

På söndag ska jag och dear Janet bege oss på auktion! Jippie!!! Det var på tok för länge sedan så det ska bli SÅ kul. Får se om någon av oss kommer hem med något fynd...spännande.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com