söndag 31 augusti 2008

Himla - så vackert!

Igår gick jag och älskling iväg till Himlas outlet och kollade på alla vackra saker som finns där. Har tänkt länge att jag skulle besöka den affären, men det har inte blivit av förrän nu. De hade mycket saker! Och mycket som hade riktigt bra priser. Vi fastnade för en jättehärlig strandfilt (ej med på bilden), tygservetter och en söt sockerskål (vilken kostade hela 1 kr!). Ska verkligen se till att tajma och ta mig dit nästa gång också (v. 43) de öppnar, för det var verkligen väl värt besöket.

Grrr, är grymt frustrerad med min hemsida just nu. Det går troll i den tror jag! Det händer något mycket märkligt varje gång efter en lite stund efter att jag lagt ut den. Först ser allt jättebra ut, och lite senare har texterna till mina smyckesbilder flyttat sig!!! Vad göra??? Jag blir tokig. Ja, ja, vad vore väl en bal på slottet? Får forska vidare om vad problemet kan bero på...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com