torsdag 21 augusti 2008

Post semesterum.


Ja, nu har jag snart gjort första arbetsveckan efter semestern. Jobbångesten var värst söndag-tisdag, men det hör väl mer eller mindre till. Nu närmar sig helgen och jag och min uppsatskompis har sagt att vi ska sitta antingen lördag eller söndag med komplettering. Vi har inte orkat ta tag i det förrän nu, eller iallafall inte jag. Men nu måste vi ta oss i kragen och börja beta av eländet. Längtar SÅ mycket tills vi är helt färdiga med den!

Igår fick jag äntligen tag i sådana sorteringslådor till pärlorna som jag gillar så mycket och letat efter i flera veckor. Trodde ett tag till min stora förskräckelse att Klasse Banan (Clas Ohlsson, men jag har döpt om affären - haha) slutat med mina favoriter, men det visade sig att de bara slutat sälja dem en och en men inte som 4-pack med tillhörande back - underbart! Så nu ska här sorteras. Mina lådor började bli för trånga, och jag gillar att ha mina pärlor fint sorterade.

Måste ju lägga in några bilder på en annan sort skönheter, så här kommer lite bilder från semestern.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com