söndag 3 augusti 2008

Hemsidan är publicerad!!!

Trumpetfanfar: tatataaaaataaaataaaaa! Härmed förklarar jag stolt att min hemsida www.thyll.se publicerad!!! Min superduktiga vän har varit här och hjälpt mig med trix och fix och förklarat hur jag praktiskt ska gå till väga med vissa saker med hemsidan. Så nu, inget mer väntande, klicka bara på Shop så kommer du direkt till hemsidan!

Ja, för övrigt sitter jag här hemma och tycker synd om mig själv. Har blivit apförkyld. Så tråkigt! Extra tråkigt eftersom det är sommar också. Men jag har "bestämt" mig för att jag kommer att vara frisk lagom till semesterveckan, he he.

Igår jobbade jag, sju timmar blev det. Fick faktiskt en hel del gjort. Nu är jag nääästan i fas, så det bådar gott. Eftersom kommande vecka kommer att bli råtuff så känns det bra att ha stökat undan en hel del.

Funderar på att pärla nu i eftermiddag, har lite idéer för ett halsband...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trist att du blivit förkyld. Hoppas du hinner bli frisk till semestern. Nu har du bara 4 arbetsdagar dit! Jihoo!!!
Hoppas veckan blir bra och att du blir frisk fort!
Kram

 
Blogger design by suckmylolly.com