torsdag 7 augusti 2008

Snart semester!

Nu är det inte mycket kvar innan min minisemester startar! Jihuu!! Imorgon kommer jag bara jobba drygt 3 timmar innan det är dags för att semestra mig. Underbart! Hoppas dessa få timmar blir lättsamma. Jag har (ta i trä!) hunnit med det jag ska i veckan trots att jag haft så mycket att göra, och om inget oförutsett inträffar så ska det nog gå fint. Tror dessvärre att det kan bli några jobbiga samtal, men förhoppningsvis ska det gå bra med dem också.

Har laddat min semesterpackning med de flesta av mina pärlor, så när som helst som lusten faller på under veckan är det bara att pärla på! Härligt! Får se vad det kan bli. Är trött ikväll och ska strax lägga mig, försöker bara komma på om det är något jag borde ha packat ner som jag ännu inte gjort. Hmm...står lite still i huvudet nu. Sömnen kallar. Tror att jag iallafall fått med det viktigaste. Pärlorna.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com