söndag 17 augusti 2008

Ack du sköna semester...




Då var älskling och jag hemma från semestern. Usch vad en vecka går fort ibland! Men ack så skön den varit! Vädret kunde ha varit bättre, men det är knappt det gör något att det inte var perfekt, för det var så himelskt skönt att bara vara ledig utan krav och måsten. Det var iallafall tillräckligt mycket fint väder för att det skulle bli sommarens första (14:e augusti!) dopp och en snorklingstur.

Veckan har varit full av slappande, gooood mat, roliga utflykter in till Göteborg (däribland shopping och Universeum med alla fantastiska djur!). Jag har hunnit med en hel del pärlande, 5-6 par örhängen, 2 armband, 3-4 halsband - kulkul! Till stor sorg visade det sig att Pärlehuset icke mer finnes i Göteborg, kände mig helsnopen när vi kom fram och det låg en helt annan affär i deras lokal. Det visade sig att Pärlehuset flyttat tillbaka till Oslo. Undrar om affären i Sthlm kommer att göra det med? Hoppas inte det! Lägger in lite härliga bilder från semestern!

Upptäckte i början av semestern att hemsidan ser helt bäng ut när man tittar på den i Explorer, grrrr! Så jag rekommenderar Mozilla Firefox eller Safari tills jag lyckats lösa problemet!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com