lördag 2 augusti 2008

Kvalificerad övertid.

Jahopp, då var jag snart på väg till jobbet då...på en LÖRDAG! Tvi!!! Men vad finns det att göra när jag har för mycket jobb kvar och inte hinner med mina ordinarie arbetsuppgifter på den vanliga arbetsveckan? Jag och en kollega ska göra ett ryck idag och jag hoppas få undan en hel del. Förutsättningen för det är relativt bra med tanke på att telefonen kommer inte att ringa, det kommer inte att komma in akuta saker som jag måste ta tag i och annat som annars gör att jag inte riktigt hinner så mycket som jag skulle vilja. Suger verkligen att jobba sjätte dagen i rad och bara få vara ledig imorgon och sedan ha en fullproppad vecka framför sig igen, men det är inget att göra åt. Försöker trösta mig med att jag har i allafall semester v.33, och om det ska finnas någon som helst möjlighet till vila från stresstankar den veckan så är det nog så här det måste bli...suck.

Imorgon om min kära datakunniga vän har tid så finns det en god möjlighet att hemsidan kommer att lanseras! Jag känner mig faktiskt pirrig i magen över detta, fast på ett roligt sätt. Hihi!

Nä, nu ska jag ta och äta lite frukost innan det är dags att åka.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com