lördag 27 september 2008

Träbröllop!

Idag firar jag och älskling 5årig bröllopsdag! Tror att det kallas träbröllop då. Vi har inte bestämt definitivt ännu vad vi ska göra, men har däremot bestämt att det ska firas ordentligt. Jag har tänkt ut en bröllopspresent till älskling, men den kunde inte köpas i förskott för han måste prova så att det passar. Ska bli en mycket mysig dag, trots att jag har ont i halsen och känner mig lite hängig. Kan inte fatta att 5 år kan gå så fort! Men så är det ju med roliga saker, då går tiden alltid fort!

Var på stan efter jobbet igår, släpade mig runt i affärerna och var dötrött. Men skam den som ger sig! Jag var på jakt efter en fin svart kofta och hittade en på favoritaffären Esprit. Den är verkligen jättefin och ser inte så där tråkig ut som många koftor gör. Sedan har den väldigt fin passform, men det brukar ju lite dyrare koftor kunna ha. Jag kollade i nästan varenda klädaffär, men i de billigare klädaffärerna tyckte jag att koftorna hade konstig passform och gjorde att jag kände mig som en potatissäck i dem. Letade faktiskt kofta förra vintern också, men med liten framgång. Köpte då en som egentligen aldrig känts riktigt bra. Men nu så!

Ett armband som jag knåpade ihop för ett tag sedan, riktigt nöjd faktiskt. Det ska ju in i shoppen, men jag har fortfarande problem med en del grejer innan jag kan lägga ut korrigeringen av det som tidgare strulat...suck...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com