måndag 8 september 2008

Nedrans visdomstand.

Usch, vad i hela friden är visdomständer bra för?! Jag har två som vållar besvär, speciellt den ena på senaste tiden. Tuggar konstant i kinden och det gör ONT. Tog modet till mig och ringde tandläkaren idag, och de tyckte att jag skulle ringa imorgon och försöka få en akuttid. Iiiih! Hatar sprutor och elände men jag inser att tanden måste ut, det här håller ju inte. För att kompensera det ständiga bitandet i kinden har jag börjat tugga lite snett och därför börjat bita i den andra kinden = bläääh. Stackars söndertuggade kinder. Hoppas att jag kan få en tid i morgon eftermiddag och hoppas för allt i världen att tandeländet inte kräver tandkirurgi, för det kostar skjortan. Ja, ja, ut måste den i allafall och jag hoppas på förr och inte senare...Går det att lösa imorgon så behöver jag inte ha det framför mig och oroa mig. Vi får väl se. Hoppas.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com