torsdag 11 september 2008

Pysselförstoppning.


Har suttit och plockat med mina pärlor några kvällar i rad utan att riktigt komma på någon riktigt bra idé. Så det har mest blivit sorterande. Men nu till helgen kan jag sitta och pyssla ordentligt om jag vill. Älskling ska jobba mycket i helgen. Ska förstås sitta med uppsatseländet, men det blir definitivt pysslande också. Får kanske lite inspiration om jag plockar med några av mina färdiga smycken...

Idag när jag hade lite att göra tog jag och möblerade om inne på mitt kontor på jobbet. Jag tror faktiskt att det blev mycket bättre! Trivdes inte med att sitta halvt som halvt med ryggen mot dörren. Nu känns rummet mer som mitt och det passar ju bra i och med att jag har fått förlängt vik till och med sista februari. Ska göra några fler mindre förändringar till, men för tillfället ser det bra ut.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com