söndag 14 september 2008

Hemsidefix, pyssel & lite annat.

Igår gick jag och Janet på stan en sväng. Hon skulle köpa tyg till gardiner och jag skulle köpa lila pärlor. Men det blev inga gardiner för Janet då hon inte riktigt hittade det hon ville ha. Jag köpte pärlor, men de är inte riktigt i den lila ton jag hade tänkt mig. Så kan det gå! Men pärlorna var fina i vilket fall som helst så jag får använda dem till något annat smycke än det jag tänkt mig istället. Kan inte påstå att jag lider pga av det.

Efter stan gick vi hem till mig och åt och pratade om hemska tandläkarupplevelser, då vi båda har mindre trevliga minnen från tandläkare (jag numer också). Ih! Sedan visade Janet mig vad det var jag gjort för fel eftersom texten strulat med hemsidan, och nu tror jag (ta i trä) att det ska fungera. Ska lägga ut hemsidan på nytt idag, och då kommer det väl märkas om jag lyckats eller inte. Satt hela eftermiddagen och kvällen igår med hemsidan, eftersom jag måste gå igen om alla kategorierna på smycken och göra om allt. Är inte färdig med det än, men är väl i allafall halvvägs Puh! Det gör inget bara det blir bra till slut, men ja...Har passat på att lägga in blider från nya smyckena som jag gjort också nu när jag ändå är i farten!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com