måndag 22 september 2008

Tillbaka till ruchen.

Ja, som vanligt tar en rolig helg slut på tok för snabbt. Suck. Vi var uppe hos min familj i norr och hälsade på och det var så mysigt. Vi umgicks och grejade med systers hus. Syrrans lilltös är hur mysig som helst! Så nöjd och lättsam och så otroligt söt. En riktig liten gosa. Mamma var barnvakt på fredagen och lördagen en stund under dagarna och älskling och jag passade på att hjälpa syster och hennes fästman med deras husrenovering. Vi städade på tomten, sågade upp virke till eldning i vinter, bar grejer som skulle flyttas, snickrade m.m Jag har numer lärt mig hantera en girsåg, det var riktigt skoj.

Det blev inget Nordljus, vi hann inte med oss. Dessutom insåg både syster och jag att vi inte hade några pengar att shoppa för och då skulle det nog bli mest jobbigt att vistas i butiken men de underbara sakerna. Vi kom fram till att vi får ta det när vi kommer upp nästa gång istället.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com