tisdag 9 september 2008

Hugaligen.

Kom hem från tandläkaren för ett tag sedan. Huuugaligen! Jag är ju livrädd för sprutor så detta var ingen angenäm upplevelse. Sprutorna gjorde ont och jag var livrädd och skakade som ett asplöv. Så läskigt när de började vicka greja med tanden. Jag knep ihop ögonen och hoppades att det skulle vara över och det gick faktiskt tack och lov ganska snabbt. Fick se hur den eländes tanden såg ut efter att den var utdragen och den var läbbig. Rötterna var helt ihoptryckta. Efteråt var jag helt darrig och kände som att jag skulle svimma. Hörde knappt vad sköterskan i kassan sa när jag skulle betala, men det var åttahundranågonting. Tack och lov att det gick att göra detta utan tandkirurgi i allafall. Känner att bedövningen börjar släppa nu, för det börjar göra ont. Ryyys...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com