fredag 11 juli 2008

Piggelin är också en sorts tröst.

Ska snart bege mig upp till norr till familjen. Sitter och mumsar på en piggelinglass och hoppas på att en av mina grannar ska ringa och bekräfta om jag kan få skjuts eller inte till bussen som jag ska åka med. Av någon anledning så har ybuss för sig att avgå 5 km bort från stationen där övriga bussar avgår ifrån. Men, men, kan inte min granne skjutsa får jag väl ta en taxi. Tråkigt bara att det sa vara så himla dyrt!

Fick sms från syster i förmiddags, hon kände sig lite piggare! Yes! Hoppas det fortsätter så. Ikväll när jag kommit fram ska jag nog hjälpa till och måla pärlspont hemma hos dem, kul att kunna hjälpa till!

Jaa!!! Grannen ringde just och sa att han kan skjutsa - underbart! Fantastiskt med hjälpsamma grannar.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com