söndag 27 juli 2008

Älsklingen är tillbaka!

Underbara älskling kom tillbaka hem ikväll efter dryga tre veckors praktik i Göteborg. Trodde inte att han skulle hinna hem innan jag gick och la mig, men det gjorde han! Känns så skönt att han är hemma igen. Helt underbart!

Trodde att jag skulle arbeta övertid i helgen, men jag och en annan kollega bestämde oss för att ta det nästa lördag istället. Det var tur, för natten till fredag sov jag ca 2-3 timmar så det fanns mycket att ta igen. Får se hur det kommer vara till nästa lördag då med sömnen. Hur som helst tror jag att jag även kommer att jobba över under veckan med, för jag har sjukt mycket att göra. Men om jag kan hinna i kapp lite mer genom lite övertid så får det väl vara värt det.

I helgen har det faktiskt blivit en del pysslande. Dels hade jag fått några nya beställningar på örhängen och lite annat, och dels var det roligt att bara sitta ute i skuggan och prata med en god vän och och pärla.
Igår kväll tog jag lite nya foton till hemsidan och har redigerat och pysslat med det till idag. Nu är det inte mycket kvar innan den kan lanseras! Det ska bli kul det!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com