måndag 14 juli 2008

Andpaus.

Helgen blev verkligen så härlig! Det var underbart att träffa familjen och få umgås. Det var väldigt skönt att åka ifrån den tomma tråkiga lägenheten också. Vi myste en massa, och jag hjälpte till med lite målning i systers hus, plockade jordgubbar, gosade med lilltösen och bara trivdes. Sov ganska bra i helgen också. Så skönt med en sådan "andpaus". Jag hoppas på att det nu har börjat vända med allt det jobbiga. Håller tummarna för det.

Första arbetsdagen denna veckan har också gått förhållandevis bra. Sov gott i natt (underbart!) och har jobbat på och tragglat mig igenom mina uppgifter utan allt för stort besvär. Har klarat att inte bli helt sönderstressad över nya kluriga saker - yeyyj! Hoppas resten av veckan fortsätter så, vore så skönt med förändring till det positiva nu. Men jag ska försöka ta en dag i sänder och fortsätta hoppas på det bästa.

Nu ska jag fortsätta måla. Har köpt träbokstäver som systers lilla tös ska få (hennes namn). Har snöat in på att göra roliga saker till henne, det är jättekul!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com