fredag 30 maj 2008

Varma värld!

Puh! Vilken vaaarm dag! Vet att jag låter väldigt svensk i kommenterandet av vädret, men som alla svenskar vet så blir man lite besatt av att prata om hur vädret är när man bor i detta avlånga land. Har lyckats spärra upp två av våra fönster för att skapa korsdrag, lägenheten har uppgått till den fasansfulla temperaturen av +28, iiiih! Jag tycker bara värme är kul när jag är i närheten av vatten, inte när jag vistas i en liten stekhet lägenhet i en stekhet stad. Men, men, man vet åtminstone att det är sommar, och det är ju härligt!

Idag har jag trots seghet pga av värmen ändå lyckats greja en hel del, pysselmässigt sett. Jag har experimenterat med kameran igen, fast denna gång i fotograferingen av brudkronor och tiaror. Blev inte helt nöjd, så jag ska göra ett nytt försök lite senare. Sedan har jag suttit och grejat med hemsidan i flera timmar. Ska ta och pärla lite också, men först MÅSTE jag ta itu med uppsatsen - vi ska opponera på nu på tisdag! Har skjutit den framför mig och tänkt "Jag ska bara..." hela dagen. Inte bra! Har tappat sugen för allt vad c-uppsats heter efter det antiklimax som blev i måndags. Men jag hoppas på att jag får tillbaka lite inspiration snart...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com