söndag 11 maj 2008

Stooora planer.

Det blev verkligen en fantastiskt trevlig kväll igår! Maten var väldigt god och drycken likaså. Vi satt rätt länge och pratade om allt mellan himmel och jord.

Idag har det bloggsurfats och snart ska jag sätta mig med uppsatsarbete igen, trots den enorma lusten att istället pyssla! Sedan kom Michel och Janet upp och lagade lunch igen, helt otroligt vilken tur jag haft med sällskap och mat i helgen. De har förbarmat sig över en plastsingel som jag som inte gillar matlagning och behövde sällskap.

Men har i allafall fått lite utlopp för mitt pysselbehov då jag och Janet suttit en bra stund och planerat vår resa till Toronto i höst. Det ska verkligen bli exakt hur kul som helst! Listnördar som vi är båda två så åkte det genast fram ett antal papper och färgpennor för att på bästa sätt kategorisera allt vi vill göra den veckan. Vi insåg väldigt snart att det är lika bra att få det värsta pysselaffärssuget ur världen de två första dagarna för bådas trevnad. Ser fram emot resan något enormt! Har aldrig gjort någon riktig "tjejresa", så nu när jag fått jobb och börjar tjäna pengar snart så är det verkligen dags. Älskling har det bättre på resområdet, han har rest så otroligt mycket så han är lite trött på det (i och för sig tråkigt för min del). Så vad passar bättre än att dra iväg med en riktigt god vän som Janet? Vi är båda kreativa, älskar att prata pyssligheter och bolla idéer och SHOPPA.

Nu är timmarna som plastsingel snart slut, älskling kommer hem ikväll och jag ska hämta honom vid 20-tiden på stationen. Längtar efter att få hem honom, blir så tomt när han är bortrest.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com