torsdag 8 maj 2008

"Mycket studerande..."

"...gör kroppen trött" var det en gång en vis människa som sa och jag kan bara instämma. Dagen har varit maxad med ett stort antal intervjuer som avlöst varandra i en rungande fart under 4,5 timme. Därefter följt av litteraturstudier för att täcka in information jag och min kära studiekamrat missat. Puh!

Men i allt uppsatsarbete hann vi ändå klämma in några minuter av småprat kring pyssel med pärlor och konstaterade att trots att vi har stor tidspress, så bara måste vi hinna med lite pyssel någon dag. Jag menar, om man inte hinner med att pyssla (om så bara för en liten stund) så måste det vara något som är fel, eller hur? ; ) Men pärlorna får vila ännu en dag i sina askar, för just sitter jag parkerad i soffan med datorn i knät och är till och med för trött för att orka pyssla - illa, illa.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com