fredag 9 maj 2008

Morgonstund har guld i mun

Var det första jag tänkte på när jag gick upp idag. Ambitionen var att sätta igång med skolarbete så tidigt som möjligt, men icke sa nicke. Klockan har tickat på medan jag gått omkring här hemma och gjort just ingenting och sedan behövde älskling skjutsas till tåget (jag är "plastsingel" i helgen), och i samma veva kom jag på att jag borde passa på att handla mat medan jag ändå redan var ute med bilen - och vips blev klockan inte så värst mycket morgon längre. Men eftersom jag brukar kunna sitta och plugga även kvällstid så har jag trots allt flera timmar tillgodo.

Funderar på att ge mig i kast med Photoshop lite senare, måste redigera bilder på smycken till hemsidan. Jag har ingen aning om hur det programmet fungerar och inte är jag precis känd för mitt strålande tålamod när det gäller datorer, antagligen blir det väl ett samtal eller två till min superduktiga och väldigt datakunniga vän J.A. Hon har nog fått ett välutvecklat tålamod med mig innan det hela är över, eller så nolltolerans...ha ha!

(Dagens inköp bestod bland annat av hallonsorbé, (ÄLSKAR hallon!) för idag är det en sådan sommarvärme så det är helt otroligt! Det innebär att lägenheten är varmt som en finsk bastu.)

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com