onsdag 21 maj 2008

Sucktande blickar...


Ja, då var det "på't igen" som gäller. Kastar sucktande blickar bort mot min tillfälliga fotoplats, vill ju hålla på med hemsidan - fota smycken, redigera, flytta om, skriva. Så mycket lust men just nu så lite tid, vad vore väl en bal på slottet...? Måste stå emot dock, för uppsatsen ska postas senast kl 16 nu på söndag och det är so much work left to do. Suck!

Det jag brukar kalla för husångest ramlar över mig lite nu och då, dvs min enorma längtan efter att älskling och jag ska köpa hus. Någongång. Jag vet att det inte är möjligt inom de 2 närmaste åren, men ibland blir jag liksom nästan tokig av längtan efter det. Renovera som man själv vill ha det. Påta i sin egna trädgård och plantera magnolia träd och andra vackra växter...Tänk, då ska jag äntligen få mitt egna pysselrum där jag kan leva ut pyssellustarna fullt ut. Allt från väggdekorationer till inredning till...ja, vad jag nu vill! Hittade denna ljuvliga lampa på Syster Lyckligs hemsida, kanske något för mitt kommande pysselskrivbord? Eller varför inte dessa underbara plåtburkar från samma ställe, att samla något trevligt i (älskar vackra burkar och askar!)....?

Foto: Syster Lycklig

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com