torsdag 19 mars 2009

Oväntade blommor.



Igår eftermiddag ringde J och undrade om hon fick komma förbi en sväng. Hon berättade att hon hade blommor och undrade om jag ville ha dem. Så efter någon timme kom J förbi och jag fick vackra gerberor och en underbar krukväxt med rosor som doftar himmelskt! Så härligt och jag blev så glad. J är allergisk mot sådana blommor och vet dessutom att jag uppskattar dem, så det var en perfekt match. Tycker att det var så gulligt av henne att tänka på mig!

Idag ska jag ta och pallra mig iväg till BVC på så kallad Mitträff. Vet inte exakt vad det innebär annat än att det är ett möte på BVC för kvinnor som är mitt i sin graviditet. Antar att det blir samtal och lite sådant. Hoppas det blir något som känns vettigt. Kommer jag dit och alla andra gravida mått toppen i sina graviditeter tror jag att jag kommer strypa någon. Alternativt springa ut därifrån skrikandes. Det är vilket som.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com