tisdag 3 mars 2009

Ja suck...






Nu har jag suttit och fördärvat mig igen. På hemsidan Alvas hus har jag hittat på tok för mycket saker som jag vill ha, djup suck. Blir en hel del data tid nu när man inte orkar så mycket. Har ju dessutom åkt på en ordentlig förkylning och i dag är näsan inte att leka med. Så jag behövde lite förströelse och snubblade naturligtvis in på en alldeles fantastisk nätbutik. Suck, ja, ja, vad vore väl en bal på slottet...osv. Tycker att träskorna från Calou clogs är helt bedårande! Kan inte riktigt bestämma mig för i vilken färg jag tycker att de är finast dock. Har tänkt att jag ska införskaffa ett par någongång om hundra år, så jag har ju tid att bestämma mig på i allafall!

Jag har 'roat' mig med att skriva en liten lista för ställen/affärer jag skulle vilja besöka i sommar...suck. Ja, drömma går ju i allafall! Får väl se hur det blir sedan i verkligheten. Det är mycket kring sommaren som ska falla på plats först. Dessutom vet vi ju inte vad lilla minsen hittar på heller, kanske inte alls kommer på utsatt tid! Men som sagt, drömma lite kan jag ju alltid göra.

2 kommentarer:

Viola sa...

Hejsan, såg på min lista från senaste tiden att några nya hade varit inne och din adress kände jag ju inte till så då blir VIOLAN nyfiken och här kände jag att jag var bara tvungen att lämna ett avtryck....en härlig blogg du har med tips om butiker och vackra saker som man kan hitta, så bra med uppdatering hos dig, tittar gärna in igen, ha en bra dag, kram

Viola sa...

Tack för dina rara rader, hoppas vi håller kontakten, KRAM

 
Blogger design by suckmylolly.com