torsdag 2 oktober 2008

På bättringsvägen.

Idag är första dagen som jag börjar känna mig lite piggare efter insjuknandet i den förhatliga förkylningen. Hostar som en lite tok fortfarande, men ändå. Kanske rent av orkar pyssla lite. Vi får se. Har legat i soffan i 3-4 dagar nu och glott på tv, det känns så uttjatat nu och jag känner mig lite rastlös. Fick en helt ljuvlig bild per mms av min syster på lilltösen. Hon är helt underbart söt. En riktig godisbit. Visst ja! Jag har glömt berätta att när vi var hemma senast frågade syster och hennes fästman om jag och älskling ville bli gudföräldrar (faddrar?) till lillan. Så klart att vi ville! Kändes så roligt att bli tillfrågad så det blev lite tårögt. Tror att det kommer att bli barndop vid jul, ska bli så mysigt! Vad ska man hitta på i doppresent åt den lilla då? Vill ge något som minne, något beständigt...hmm, det tål att tänkas på. Ska kolla med mamma och pappa om de har något förslag.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com