söndag 26 oktober 2008

Idéspruta.

Idag har varit en ganska skön dag. Enda undantagen är dels att jag har varit supertrött (precis som hela övriga helgen) och dels för att jag har lite ångest inför imorgon. Kommer att bli uppringd av en advokat som en klient anlitat, usch! Känns inte roligt alls. Tack och lov kommer en kollega hjälpa mig i kontakten och det är jag innerligt tacksam över. Men...ja...usch.

Det roliga idag har varit att Janet varit här och kommit med en massa bra förslag till smyckesidéer, perfekt när det står lite still i ens eget huvud. Har faktiskt gjort 3 par örhängen, tre armband, ett hänge och ett halsband tack vare alla hennes idéer. Underbart! Vi har också suttit och spånat kring smyckespartyt jag ska få ha på hennes jobb i november! Ska verkligen bli exakt hur kul som helst och samtidigt känns det jättenervöst. Hoppas framförallt att det kommer att bli av.

Måste ta mig i kragen och fota smycken någon kväll här snart, har ganska många nya som inte kommit ut på hemsidan ännu. Ja, ja, var sak har sin tid.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com