fredag 3 oktober 2008

Älskling fyller år!

Idag fyller min älskling år! Han är i skolan nu, men vi ska träffas på lunchdate och äta tillsammans. Innan dess har jag några saker jag ska ordna till honom. Jag håller tummarna för att hans födelsedagspresent kommer med posten idag, det borde den göra. Då ska den slås in. Sedan lovade jag svärmor att gå och köpa deras present. Det får jag inte glömma! Sedan ska jag köpa blommor och prinsesstårta till min älskling. Det blir första dagen jag är ute sedan i söndags. Ska bli skönt med lite frisk luft.

Hade tänkt jobba idag, men till min stora förvåning så ringde chefen igår kväll och tyckte att jag skulle stanna hemma idag också och ta hand om mig så att jag inte stressar iväg till jobbet för snabbt. Gissa om jag blev förvånad! Tycker att det var väldigt omtänksamt av honom att ringa och säga det. Jag har aldrig haft någon chef som gjort det förut. Han tyckte att det var bättre att jag var hemma en dag extra, än att jag kom tillbaka till jobbet för snabbt. Så jag fick tidigast komma på måndag sa han. Jag blev milt sagt häpen. Skönt att ha en chef som satsar på sin personal på det sättet.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com