onsdag 25 februari 2009

Suck och åter suck.

Ja, då har jag mått eländigt i 3 månader i sträck då. Ett rekord i mitt liv. Sjukskrivningen går ut efter helgen, och jag ska träffa läkaren igen på måndag. Ser ju inte så ljust ut nu heller (surprise!). Tror dessutom att jag håller på att bli förkyld, vilket i sig nästan klassas som en bedrift med tanke på att jag nästan inte träffat någon annan än Henrik (och han är inte förkyld). Underbart (not). Undrar hur länge till detta förhatliga illamående ska pågå, 22 veckor till kanske? Blääää!!! Kunde inte någon uppfinna något botemedel mot detta äckel?! Något som inte kan vara skadligt för bäbisen. Medicinerna jag prövat har fungerat lika bra som sockerpiller ungefär, dvs inte alls. Alla dessa sk knep som ska kunna lindra illamående har iallafall inte fungerat på mig. Har prövat allt från ingefära till seaband och det ger ingen som helst mildrande effekt. Sörja skit. Ja, jag vet att man kan tycka att jag klagar och gnäller, men kom igen när du mått apa lika länge så ska vi se hur glad och optimistisk du kommer att låta och känna dig. Bittra jag. Skit åt allt.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com