fredag 20 februari 2009

Den uttråkade vill ha...








...en massa saker från Syster Lycklig!!! Har suttit och drägglat över hur många saker som helst på deras hemsida som jag så gärna vill ha, suck. Allra överst på listan står bordslampan av märket Bloomingville by Trendkompangniet, det är den vackraste lampa jag någonsin sett och skulle passa fantastiskt bra på skrivbordet i mitt kommande pysselrum. I love it! Gimmie, gimmie, gimmie!!!!!

Förutom lampan har Syster Lycklig en drös andra saker som jag gärna också skulle vilja lägga vantarna på, många av dem har våriga färger och teman så det kan tänkas att färgvalet är präglat av att jag längtar efter vår. Men vad gör det, se och njut!

Ska lägga till att alla bilderna är lånade från www.systerlycklig.se

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com