lördag 14 februari 2009

Bloggcandy från House of Inspiration!


Snubblade av en händelse in på en helt fantastiskt inspirerande blogg på temat scrapbooking. Rena himmelriket för en multipysslare som mig (även om det varit öken på pysselfronten på senaste tiden). Jag gick igenom varenda sida och satt och myste över vilka underbara kreativa idéer dessa pysslande scrappare har. Jag har ju inte hållit på så väldigt länge med kortpysslande och scrappande, men tycker att det är väldigt kul med det jag än så länge kan samt att hitta ett sådant ställe som kan ge så mycket nya härliga idéer! Längtar verkligen tills jag mår bättre så jag kan testa några av de idéer House of Inspiration gett mig. Håller tummarna för att kanske lyckas vinna tävlingen bloggcandy som pågår nu på deras sida. Vinsten ser helt fenomenal ut och innehåller exakt sådant pyssel som jag älskar. Jag vinner ju nästan aldrig någonting, men man kan ju alltid hoppas iallafall! (www.houseofinspiration.se/blogg)

Idag är det ju alla hjärtans dag också, och som kanske hörs på tonen i detta inlägg så mår jag inte riktigt så eländigt som när jag skrev sist. Jag tänker inte ta ut någonting i förskott, men jag är tacksam över att ha fått en dag då jag mår så pass att jag inte bara vill gräva ner mig i jordens djupaste hål och försvinna.
Fick världens vackraste och största rosor av älskling idag! Måste komma ihåg att fota dem och lägga ut bild. Jag har aldrig sett deras like, de är helt enorma! Säkert åtminstone tre gånger så stora som vanliga stora rosor brukar vara. Färgen är också helt underbar, bladen går från ljus limegrön till vitt till blek rosa. Jag är helt förundrad... Någongång någonstans när vi köpt hus och har en trädgård, så skulle jag vilja försöka odla sådana själv. Älskling är så söt som köpt så fantastiska rosor till mig. I love you!

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com