måndag 19 januari 2009

Gnällspik - ja

Börjar känna mig som en riktig tjatmoster och gnällspik, men NÄR ska detta äckliga vidriga illamående släppa?!?!?? Har mått blää i ca 6 veckor, räcker inte det?? Är så trött på det här så jag vet inte vad. Känner mig nästan lite hatisk mot de kvinnor som sluppit undan detta äckelillamående, varför slapp de och inte jag...? Tycker att det är skit samma att det "är ett gott tecken" att må så här illa. Uppenbarligen har det ju ingen betydelse. Folk som inte mått ett uns illa har ju fått flera barn. Skit och pannkaka. Jag är så less! Är sjukskriven t.o.m. 30 januari, och jag hoppas verkligen att jag mår mycket bättre då än vad jag gör nu. Tvi. Känner mig lite extra ömklig eftersom älskling är iväg med skolan på nån sorts kickoff och kommer vara borta till onsdag eftermiddag någongång. Ve ve ve...En liten indikation på hur dåligt jag mår är att jag inte pysslat någonting alls sedan november...det säger väldigt mycket när det gäller mig. Bläää vad jag tycker synd om mig själv...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com