lördag 10 januari 2009

Den fantastiska stolen.

Fortfarande detta besvärande illamående. Veckorna går men det består, tvi! Det är verkligen inte roligt. En sak som jag upptäckte när jag låg i svärmors soffa och mådde illa för ungefär en vecka sedan, var den fantastiska stolen. Dvs jag såg en bild i en inredningstidning på exakt en sådan typ av stol som jag vill ha i mitt framtida pysselrum. Det svåra är bara att hitta en liknande. Har kollat av blocket och tradera men inte sett någon stol som ens påminner om den jag vill ha. Inte bra! Men i och för sig har jag ingenstans att ställa en om jag skulle hitta en sådan nu, så jag får väl fortsätta leta och hoppas på att stolen dyker upp någon dag parallellt med att jag fått mitt pysselrum.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com