lördag 6 november 2010

Vaknade med lite julkänsla


Idag när jag vaknade på morgonen var jag helt övertygad om att det var snö ute, men ack så fel jag hade! Konstigt att man kan bara få för sig saker ibland. Hittade denna ljuvliga mistel i metall på Stileros hemsida - vill ha! Men det får vänta i så fall. Ekonomin är inte den bästa nu eftersom lönen som kom i slutet av oktober var lönen efter min sjukskrivning. Gulp! Men jag ska inte klaga, jag shoppade ju loss ordentligt på stämpel- och scrapbookingmässan så det går sanneligen ingen nöd på mig, ha ha!

Idag är det tanken att jag ska inhandla träningskläder, MÅSTE ta tag i mig. Jag rör mig skrämmande lite och det är verkligen INTE bra! Har fått veta att jag får friskvårdsbidrag från jobbet, så nu ska här köpas träningskort. Denna gången SKA jag sköta träningen. Har tänkt testa det mesta träningsstället har och hoppas på att jag kommer hitta något som jag fastnar för.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com