lördag 20 november 2010

Shoppat liiiite


Idag hade jag ambitionen att gå ut och titta på de fina plagg jag bloggat om tidigare. Vi drog iväg till en stor galleria och jag gick till Kappahl. Vilken besvikelse! Hittade inte ett enda av de tre plaggen jag ville pröva. MEN däremot hittade jag en stickad tröja som jag suktade efter när den kom på reklamen för ett bra tag sedan, halva priset! Färgen på bilden ser svart ut, men i verkligheten är den mer riktigt mörkt grå. Skitsnygg rent ut sagt! Blev riktigt glad. Kanske inviger den imorgon...?Tror att jag gör ett nytt försök med en annan Kappahlbutik imorgon och hoppas på större framgång. Inte för att plånboken vill shopping nu, men titta och pröva är iallafall gratis, ha ha!
Ska verkligen bli skönt att få en hel lön på fredag. Senaste lönen sög ordentligt eftersom all sjukskrivning hamnade på den, bläh säger jag bara. Det är dyrt att vara sjuk! Tur att det inte hände nu inför jul.

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com