lördag 27 november 2010

Antiklimax...






Idag tänkte jag att jag äntligen skulle gå och inhandla någon av de fina klänningarna/tunikorna jag spanat in på Kappahl. Tji fick jag! Hittade en av dem i strl 36 (jag har strl 38!) och två av de andra varianterna i storlek 44 och uppåt. Suuuuuuuurt! Var på alla Kappahl butiker jag kunde komma åt (totalt 4 butiker!) både nära oss och inne i stan men icke sa nicke. Så så så såååååååååå SURT!!! Skulle ha följt magkänslan och köpt när jag prövad plaggen första gången. Ruskigt irriterande. jag som var så nöjd med att ha löst både vad jag skulle ha på mig på jobbets julfest + på julafton...gaaah! Irriterande. Har ju extrem brist på fina festligare kläder. What to do?
Hittade lite annat som jag gärna skulle vilja ha. Får se om jag hinner köpa något av dessa eller om jag missar de också. Hittade inte de underbara sockarna idag, så de har nog inte fått in dem än. Pyjamasen såg så himla go och skön ut!

Imorgon ska vi ut och julmysa med älsklings syster på Ön. Jag har verkligen sett fram emot det men eftersom jag jobbat så vansinnigt hårt den senaste 1,5 veckan känner jag mig helt slut faktiskt. Ingen inspiration och ork. Skittrist. Har inte kommit på någonting jag vill pyssla med imorgon...Har två stora tändsticksaskar jag skulle vilja altra men var är inspirationen och lusten? HALLÅ HALLå HALlå HAllå Hallå hallå (eko)?!?!? Känner mig mest tom...

Inga kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com